Α' ΕΣΚΑΒΔΕ
Συνεχίζουν στον ΑΓΣΙ οι Ζήσης Παδιός και Γιώργος Χρήστου
Στην ανανέωση της συνεργασίας του με δύο από τα πιο ελπιδοφόρα παιδιά του συλλόγου προχώρησε ο ΑΓΣΙ, διατηρώντας στο δυναμικό του τους Ζήση Παδιό και Γιώργο Χρήστου για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Οι δύο νεαροί καλαθοσφαιριστές είχαν σημαντική παρουσία την περασμένη σεζόν, καθώς αποτέλεσαν βασικά στελέχη τόσο της εφηβικής όσο και της ανδρικής ομάδας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου.
Με συνέπεια, αγωνιστική ωριμότητα και διάθεση για δουλειά, οι Παδιός και Χρήστου κέρδισαν την εμπιστοσύνη του προπονητικού επιτελείου, ενώ παράλληλα απέδειξαν πως μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του ανδρικού μπάσκετ παρά το νεαρό της ηλικίας τους.
Η παραμονή τους αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τον ΑΓΣΙ, καθώς αμφότεροι προέρχονται από τα τμήματα υποδομής του συλλόγου και αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας που ακολουθεί η ομάδα, δίνοντας χώρο και πρωταγωνιστικό ρόλο σε αθλητές που αναδεικνύονται μέσα από τις ακαδημίες της.
Με τις δύο αυτές ανανεώσεις, ο ΑΓΣΙ συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον, κρατώντας στο ρόστερ του αθλητές που συνδυάζουν ταλέντο, προοπτική και ισχυρούς δεσμούς με τον σύλλογο.



