ΤΕΝΙΣ
Ήττα για τη Δέσποινα Παπαμιχαήλ στο W75 της Φότζια
Την ήττα με 2-0 σετ (7-5, 6-3) γνώρισε η Δέσποινα Παπαμιχαήλ από τη Γαλλίδα Κλοέ Πακέ, Νο343 της παγκόσμιας κατάταξης, στον πρώτο γύρο του χωμάτινου τουρνουά W75 της Φότζια στην Ιταλία.
Η Ελληνίδα τενίστρια, η οποία βρίσκεται στο Νο167 της παγκόσμιας κατάταξης, πάλεψε ιδιαίτερα στο πρώτο σετ και βρέθηκε κοντά στο να το κατακτήσει, όμως η αντίπαλός της ήταν πιο αποτελεσματική στα κρίσιμα σημεία του αγώνα.
Η Πακέ εκμεταλλεύτηκε καλύτερα τις ευκαιρίες που δημιούργησε, μετατρέποντας τα τρία από τα τέσσερα break points που βρήκε, ενώ παράλληλα έσωσε τα πέντε από τα έξι break points που αντιμετώπισε. Η Γαλλίδα είχε επίσης υψηλότερα ποσοστά κερδισμένων πόντων τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο σερβίς, στοιχείο που της έδωσε τον έλεγχο του αγώνα.
Παρά την ήττα, η Παπαμιχαήλ έδειξε ανταγωνιστικό πρόσωπο, ιδιαίτερα στο πρώτο σετ, όμως δεν κατάφερε να βρει τις λύσεις απέναντι στη σταθερότητα της αντιπάλου της, ολοκληρώνοντας την παρουσία της στο τουρνουά από τον πρώτο γύρο.
Τα σετ: 5-7, 3-6.



