Α' ΕΣΚΑΒΔΕ
Ανανέωσε με τη Νικόπολη ο Αλέξανδρος Δόνος
Η Νικόπολη συνεχίζει τον σχεδιασμό της για τη νέα αγωνιστική περίοδο στη National League 2, διατηρώντας στο δυναμικό της έναν ακόμη σημαντικό παίκτη του βασικού κορμού. Η διοίκηση του συλλόγου ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον δεύτερο αρχηγό της ομάδας, Αλέξανδρο Δόνο.
Ο Δόνος αποτέλεσε έναν από τους πρωταγωνιστές της ομάδας στο πρώτο μισό της περσινής σεζόν, συμβάλλοντας καθοριστικά στην πορεία που οδήγησε την Νικόπολη στην κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ ΕΣΚΑΒΔΕ και στην άνοδο στις εθνικές κατηγορίες.
Η αγωνιστική του παρουσία διακόπηκε άδοξα τον Φεβρουάριο, όταν ένας σοβαρός τραυματισμός τον ανάγκασε να μείνει εκτός δράσης για το υπόλοιπο της χρονιάς. Παρά την ατυχία, παρέμεινε δίπλα στην ομάδα, στηρίζοντας την προσπάθεια των συμπαικτών του μέχρι το τέλος της επιτυχημένης διαδρομής.
Στη Νικόπολη εκφράζουν τη βεβαιότητα πως ο έμπειρος αθλητής θα επιστρέψει ακόμη πιο δυνατός τη νέα σεζόν, έτοιμος να προσφέρει ξανά τις πολύτιμες υπηρεσίες του και να βοηθήσει την ομάδα στην απαιτητική πρόκληση της National League 2.
Η οικογένεια της Νικόπολης εύχεται στον Αλέξανδρο Δόνο υγεία, δύναμη και μια αγωνιστική χρονιά γεμάτη επιτυχίες και δυνατές στιγμές με τα κιτρινόμαυρα.



