ΣΤΙΒΟΣ
Χρυσός Βαλκανιονίκης ο Πρεβεζάνος πρωταθλητής Αντρέα Μίτα!
Με μια σπουδαία εμφάνιση στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου, ο Πρεβεζάνος πρωταθλητής Αντρέα Μίτα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο άλμα εις ύψος, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά ότι ανήκει στην ελίτ των Βαλκανίων.
Ο Έλληνας άλτης ξεκίνησε τον αγώνα του με απόλυτη σταθερότητα, περνώντας με την πρώτη προσπάθεια τα 2.08 μ., 2.12 μ. και 2.16 μ., δείχνοντας από νωρίς τις διαθέσεις του για την κορυφή. Στη συνέχεια ξεπέρασε τα 2.20 μ. με τη δεύτερη προσπάθεια, ύψος που αποδείχθηκε αρκετό για να τον οδηγήσει στην κατάκτηση της πρώτης θέσης και του χρυσού μεταλλίου.
Ο Μίτα δεν σταμάτησε εκεί. Έβαλε τον πήχη στα 2.24 μ., κυνηγώντας μια ακόμη μεγαλύτερη επίδοση, ωστόσο είχε τρεις άκυρες προσπάθειες. Παρ’ όλα αυτά, η εμφάνισή του άφησε εξαιρετικές υποσχέσεις για τη συνέχεια της σεζόν.
Πλέον, ο μεγάλος στόχος του Πρεβεζάνου πρωταθλητή είναι το όριο των 2.27 μ., που θα του εξασφαλίσει τη συμμετοχή στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μπέρμιγχαμ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 10 έως τις 16 Αυγούστου.
Ο Αντρέα Μίτα απέδειξε στον Βόλο ότι βρίσκεται σε εξαιρετική αγωνιστική κατάσταση και συνεχίζει να εκπροσωπεί με περηφάνια την Πρέβεζα και την Ελλάδα στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις. Το χρυσό μετάλλιο στα Βαλκάνια είναι ακόμη ένας σημαντικός σταθμός σε μια πορεία που δείχνει να έχει ακόμη μεγαλύτερες κορυφές μπροστά της.



