ΒΟΛΕΪ
Ελλάδα – Λετονία 2-3: Πικρή ήττα για την Εθνική Γυναικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Την πρώτη της ήττα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών γνώρισε η Εθνική Ελλάδας, καθώς λύγισε με 3-2 σετ από τη Λετονία σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ξεκίνησε δυναμικά, όμως η Λετονία κατάφερε να πάρει προβάδισμα, κατακτώντας το πρώτο σετ με 28-26. Η Ελλάδα αντέδρασε και ισοφάρισε με 27-25, δείχνοντας χαρακτήρα στα κρίσιμα σημεία του αγώνα.
Στη συνέχεια, οι Λετονές κυριάρχησαν στο τρίτο σετ, το οποίο κατέκτησαν με 25-13, όμως η ελληνική ομάδα δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια και απάντησε με το ίδιο νόμισμα στο τέταρτο σετ, επικρατώντας με 25-22 και στέλνοντας το παιχνίδι στο τάι μπρέικ.
Εκεί η Λετονία αποδείχθηκε πιο αποτελεσματική στις καθοριστικές φάσεις και έφτασε στη νίκη με 15-8, διαμορφώνοντας το τελικό 3-2.
Παρά την ήττα, η Ελλάδα παραμένει σε τροχιά πρόκρισης, καθώς βρίσκεται στην 7η θέση της βαθμολογίας με 12 βαθμούς και απολογισμό 4 νίκες και 1 ήττα. Η εμφάνιση απέναντι στη Λετονία έδειξε ότι η ελληνική ομάδα διαθέτει ποιότητα και βάθος, στοιχεία που θα χρειαστεί στη συνέχεια της διοργάνωσης για να πετύχει τους στόχους της.
Η Λετονία, από την άλλη πλευρά, πανηγύρισε μια σημαντική νίκη που την ανέβασε στους 7 βαθμούς, διατηρώντας τις ελπίδες της για ένα καλύτερο πλασάρισμα στη βαθμολογία.



