ΣΤΙΒΟΣ
Ελλάδα των μεταλλίων και τη δεύτερη ημέρα – Νέα χρυσά, πρωτιές και δυναμικό φινάλε στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα
Με ακόμη μία εξαιρετική εμφάνιση ολοκλήρωσε η ελληνική αποστολή τη δεύτερη ημέρα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Στίβου, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της σε αρκετά αγωνίσματα και προσθέτοντας νέα μετάλλια στη συνολική συγκομιδή της διοργάνωσης.
Οι Έλληνες αθλητές και αθλήτριες πρωταγωνίστησαν τόσο στα αγωνίσματα του στίβου όσο και στις ρίψεις, κατακτώντας πολύτιμες διακρίσεις απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους από ολόκληρη τη Βαλκανική και όχι μόνο.
Το κορυφαίο ελληνικό αποτέλεσμα της ημέρας σημειώθηκε στον ακοντισμό ανδρών, όπου ο Δημήτρης Τσίτσος πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με βολή στα 78,68 μέτρα, αφήνοντας πίσω του τους Γεώργιο Χριστακάκο (71,79 μ.) και Hüseyin Özdemir (71,54 μ.). Η ελληνική κυριαρχία στο αγώνισμα επισφραγίστηκε με το ασημένιο μετάλλιο του Χριστακάκου, σε ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνίσματα για τα ελληνικά χρώματα.

INTIME SPORTS PHOTO AGENCY
Στα σπριντ με εμπόδια, ο Χρήστος-Παναγιώτης Ρούμτσιος επιβεβαίωσε την εξαιρετική του κατάσταση και κατέκτησε την πρώτη θέση στα 110 μ. εμπόδια με χρόνο 13.75, σημειώνοντας παράλληλα νέο ατομικό ρεκόρ. Στο ίδιο αγώνισμα ο Ιωάννης Καμαρινός τερμάτισε τέταρτος με 14.06.
Σπουδαία ελληνική επιτυχία ήρθε και στα 100 μ. εμπόδια γυναικών, όπου η Σοφία Καμπερίδου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με χρόνο 13.40, σε μία κούρσα που κρίθηκε κυριολεκτικά στα εκατοστά του δευτερολέπτου απέναντι στην Κύπρια Δάφνη Γεωργίου.
Στα 1.500 μέτρα γυναικών η Ελλάδα πανηγύρισε το «1-2». Η νεαρή Ιουλιάννα Ρούσσου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με 4:20.09, ενώ η Κοραΐνη Ανθή Κυριακοπούλου ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 4:20.30, χαρίζοντας διπλή ελληνική παρουσία στο βάθρο.

INTIME SPORTS PHOTO AGENCY
Στη σφαιροβολία γυναικών η Μαρία Ραφαηλίδου πρόσθεσε ακόμη ένα ασημένιο μετάλλιο για την ελληνική αποστολή με βολή στα 16,24 μέτρα, πίσω μόνο από την Τουρκάλα Emel Dereli.
Στο άλμα σε ύψος γυναικών, η Παναγιώτα Δόση κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο με άλμα στα 1,86 μ., επίδοση που αποτέλεσε και φετινό ατομικό της ρεκόρ. Στο ίδιο αγώνισμα η νεαρή Ολυμπία Τζουβέλη ολοκλήρωσε τον αγώνα της στην ένατη θέση.
Μεγάλη μάχη δόθηκε και στο τριπλούν ανδρών, όπου ο Δημήτρης Τσιάμης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με άλμα στα 16,18 μ., πίσω από τον Τούρκο Can Özüpek και τον Αρμένιο Razmik Ghazaryan.
Στη δισκοβολία ανδρών ο Δημήτρης Παυλίδης ανέβηκε επίσης στο τρίτο σκαλί του βάθρου με βολή στα 59,92 μέτρα, σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τελικό που κρίθηκε πάνω από τα 60 μέτρα.

INTIME SPORTS PHOTO AGENCY
Ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε και η εθνική ομάδα γυναικών στα 4×400 μ., η οποία τερμάτισε σε 3:38.05 πίσω μόνο από τη Σλοβενία, ολοκληρώνοντας ιδανικά την ελληνική παρουσία στις σκυταλοδρομίες.
Θετικές ήταν και οι εμφανίσεις αρκετών ακόμη Ελλήνων αθλητών που βρέθηκαν κοντά στο βάθρο. Η Πολυνίκη Εμμανουηλίδου επικράτησε στον τελικό Γ των 200 μ. με 23.26, ενώ στους άνδρες ο Σωτήρης Γκαραγκάνης τερμάτισε πρώτος στον αντίστοιχο τελικό με 20.73. Η Ντένισα Μπάλλα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 5.000 μ. γυναικών με χρόνο 16:32.05, ενώ η Ειρήνη Τσουπάκη κατέλαβε την τέταρτη θέση.
Με τις επιτυχίες της δεύτερης ημέρας, η ελληνική ομάδα ολοκλήρωσε μια εξαιρετική παρουσία στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο του ελληνικού στίβου και παρουσιάζοντας αθλητές που αποτελούν το παρόν αλλά και το μέλλον των μεγάλων διεθνών διοργανώσεων. Οι χρυσές νίκες των Τσίτσου, Ρούμτσιου, Καμπερίδου και Ρούσσου, σε συνδυασμό με τα πολυάριθμα μετάλλια στις υπόλοιπες κατηγορίες, σφράγισαν ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο διήμερο για τα ελληνικά χρώματα.



