ΤΕΝΙΣ
Σάκκαρη – Νόσκοβα 2-0: Μεγάλη πρόκριση στους «16» του Roland Garros για την Ελληνίδα πρωταθλήτρια
Η Μαρία Σάκκαρη πραγματοποίησε μία από τις πιο πειστικές εμφανίσεις της στο φετινό Roland Garros και πήρε σπουδαία πρόκριση στους «16» της διοργάνωσης, επικρατώντας της Λίντα Νόσκοβα με 2-0 σετ (7-5, 7-6).
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έδειξε ψυχραιμία και αποφασιστικότητα στα κρίσιμα σημεία του αγώνα, καταφέρνοντας να λυγίσει την ιδιαίτερα ανταγωνιστική Τσέχα μετά από σχεδόν δύο ώρες μάχης στο παριζιάνικο court.
Το πρώτο σετ ήταν απόλυτα ισορροπημένο, με τις δύο τενίστριες να κρατούν σχετικά εύκολα το σερβίς τους. Η Σάκκαρη όμως πίεσε στα κρίσιμα games και κατάφερε το break που χρειαζόταν για να κλείσει το σετ με 7-5, παίρνοντας σημαντικό ψυχολογικό προβάδισμα.
Στο δεύτερο σετ η Νόσκοβα προσπάθησε να αντιδράσει, όμως η Σάκκαρη διατήρησε υψηλά ποσοστά στο πρώτο σερβίς, βρήκε σημαντικούς πόντους στις επιστροφές και έμεινε σταθερή στις δύσκολες στιγμές. Το σετ οδηγήθηκε στο tie-break, εκεί όπου η Ελληνίδα τενίστρια έδειξε μεγαλύτερη συγκέντρωση και καθάρισε την πρόκριση.
Η Σάκκαρη ολοκλήρωσε τον αγώνα με καλύτερα ποσοστά στους πόντους πίσω από πρώτο και δεύτερο σερβίς, ενώ είχε και σαφώς λιγότερα αβίαστα λάθη σε σχέση με την αντίπαλό της. Παράλληλα, εκμεταλλεύτηκε αποτελεσματικά τις ευκαιρίες για break, επιβεβαιώνοντας την αγωνιστική της άνοδο στο τουρνουά.
Με αυτή τη νίκη η Μαρία Σάκκαρη συνεχίζει δυναμικά την πορεία της στο Roland Garros και δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερη διάκριση στη διοργάνωση.



