ΤΕΝΙΣ
Μπους – Τσιτσιπάς 2-0: Δεν βρήκε λύσεις και αποχαιρέτησε τη Μαγιόρκα
Πρόωρο τέλος είχε η πορεία του Στέφανου Τσιτσιπά στο τουρνουά της Μαγιόρκα, καθώς γνώρισε την ήττα με 2-0 σετ (7-6(4), 6-3) από τον Αμερικανό Άλεξ Μπους και αποκλείστηκε στη φάση των «16».
Ο Έλληνας τενίστας πάλεψε ιδιαίτερα στο πρώτο σετ, το οποίο κρίθηκε στο tie-break, ωστόσο δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες του στα κρίσιμα σημεία. Ο Μπους διατήρησε την ψυχραιμία του και κατέκτησε το σετ με 7-4 στο tie-break, αποκτώντας σημαντικό προβάδισμα στην αναμέτρηση.
Στο δεύτερο σετ ο Αμερικανός, Νο34 της παγκόσμιας κατάταξης, συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και εκμεταλλεύτηκε το μοναδικό break που πέτυχε, φτάνοντας στο 6-3 και στην πρόκριση στα προημιτελικά της διοργάνωσης.
Παρά την ήττα, ο Τσιτσιπάς ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικός στο σερβίς, σημειώνοντας 10 άσους έναντι 5 του αντιπάλου του, ενώ κέρδισε το 74% των πόντων πίσω από το πρώτο του σερβίς. Ωστόσο, η διαφορά κρίθηκε στις λεπτομέρειες, καθώς ο Μπους είχε υψηλότερα ποσοστά συνολικά στους κερδισμένους πόντους (53% έναντι 47%) και κατάφερε να αξιοποιήσει καλύτερα τις ευκαιρίες που του παρουσιάστηκαν.
Χαρακτηριστικό της ισορροπίας του αγώνα είναι ότι αμφότεροι οι αθλητές είχαν το ίδιο ποσοστό κερδισμένων πόντων πίσω από το δεύτερο σερβίς (59%), ενώ ο Τσιτσιπάς έσωσε τρία από τα τέσσερα break points που αντιμετώπισε. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπόρεσε να δημιουργήσει ουσιαστική πίεση στο σερβίς του αντιπάλου του, καθώς δεν αξιοποίησε καμία από τις τέσσερις ευκαιρίες για break που βρήκε.
Με τη νίκη του αυτή, ο Μπους συνέχισε την πορεία του στο γρασίδι της Μαγιόρκα, ενώ ο Τσιτσιπάς στρέφει πλέον την προσοχή του στις επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις και κυρίως στο Wimbledon, που ακολουθεί τις επόμενες ημέρες.



